Deštník poskytuje dostatečně velkou plochu na reklamu
Některé předměty, které se využívají k reklamním účelům, mají pouze omezenou kapacitu místa pro potisk. Proto je zapotřebí rozmyslet si, co vše chceme na reklamní předměty umístit. Není ale problém najít tu správnou možnost pro potisk většího množství informací nebo zajímavých grafických návrhů.
- Jednou z věcí, které se skvěle hodí pro reklamní účely, a navíc nabízejí právě větší plochu, je (před potiskem) docela obyčejný deštník.
Velkou výhodou deštníků je, že je vlastně používají lidé všech věkových kategorií. A právě tuto vlastnost můžete skvěle využít při grafických návrzích reklamy přesně na míru.
Každý věk žádá něco jiného
Pro prodejce dětského oblečení, hraček, dětské kosmetiky a dalších produktů pro děti předškolního nebo školního věku je skvělým nápadem vytvořit reklamní dětské deštníky. Základem je především barevnost a srozumitelný design. Pokud nebude dítě rozumět tomu, co je na jeho deštníčku zpodobněno, nebude ho chtít nosit. A naopak. Jestliže si ho oblíbí, pak s ním vyrazí i za slunečného počasí a už do prakticky nedá z ruky.
- Jiné řešení budou pochopitelně vyžadovat deštníky pro dospělé. Ale i tam můžete popustit uzdu své fantazii a zacílit na různé věkové kategorie.
Deštníky, které jsou určené pro teenagery, mohou mít tak trochu „bláznivý“ design. Čím originálnější, tím lépe.
- Lidé středního věku budou většinou upřednostňovat eleganci a styl.
Pro seniory budou skvělou volbou deštníky s jednodušší grafikou, ve které bude zakomponován nějaký motiv z dřívějších dob nebo nostalgická vzpomínka.
Jaký typ?
Při volbě typu deštníku máte dvě základní možnosti. Buď zvolit klasický skládací deštník, který se vejde pohodlně do kabelky anebo vsadit na stylové holové deštníky. Zásadním rozdílem je praktičnost. Skládací jsou praktičtější a holové vypadají více elegantně.